Heb ik garantie bij Nemrot.nl?

Nemrot.nl biedt de producten goedkoop en ver onder de werkelijke winkelwaarde aan. Ons bedrijf heeft zich gespecialiseerd in de inkoop van grote partijen verkregen uit voornamelijk ons eigen netwerk.

Wanneer u een artikel ontvangt waarbij deze binnen 14 dagen mankementen vertoont, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. Na 14 dagen kunnen wij helaas geen garantie aanbieden. Maar in de meeste gevallen heeft u nog wel garantie via de fabrikant.

Kan ik producten retourneren?

Toch spijt van je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking. Dus bekijk het product gerust zoals je in een winkel zou doen. Voorbeeld: haal een kraan uit de doos en bekijk het van alle kanten, maar ga deze niet monteren.

Het artikel mag retour gestuurd worden indien:

  • er binnen 14 dagen na levering contact wordt opgenomen
  • het compleet en onbeschadigd is
  • het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest
  • het in de originele verpakking zit, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden)

Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Voor een snelle en goede verwerking van het teruggestuurde artikel is het van belang dat u uw bestellingsnummer, naam en rekeningnummer bijvoegt! Kan ook per e-mail verstuurd worden.

Kiest u ervoor om het artikel retour te zenden, dan mag dit onder bovenstaande voorwaarden verzonden worden naar:

Retouradres:

Nemrot.nl
Postbus 10041
3004AA Rotterdam
Tel. 010 210 98 68
Wij verzoeken u eventuele retourzendingen vooraf aan ons te melden, telefonisch of per e-mail.

Bij het ruilen van een artikel vragen wij om het bewuste product eerst retour te sturen alvorens het nieuwe product ingepland wordt voor verzending.

De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor u eigen rekening. Het verwerken van retourneren kan maximaal 2 weken duren en eventuele terugbetaling wordt alleen gedaan op het rekeningnummer waarmee de betaling was gedaan.

Let op! Als er op de verpakking is geschreven of als het pakket beschadigd wordt afgeleverd op ons retouradres nemen wij het product niet retour en kunnen wij het aankoopbedrag niet restitueren. De klant die retourneert, dient ervoor te zorgen dat het product onbeschadigd bij ons arriveert.

Voor uitgevoerde diensten van postbodes en monteurs kunnen we je geen geld teruggeven. Hieronder vallen o.a.:

  • Installatie- en inbouwkosten;
  • Kosten voor bijzondere verzendopties.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

DutchEnglishGermanFrench

Menu