Retourneren
Toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Je kunt deze binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aanmelden voor retour. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om het product terug te sturen. Wij verzoeken je het artikel in originele staat en ongebruikt te retourneren. Je mag het product bekijken zoals je dat in een winkel zou doen, bijvoorbeeld, je kunt een kraan uit de doos halen en van alle kanten bekijken, maar zonder deze te monteren.
Wij verwachten dat u het artikel retourneert in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen. Indien een retourzending beschadigd is of gebruikssporen vertoont, behouden wij ons het recht om de retourzending te weigeren of de kosten voor de schade in rekening te brengen.
Het artikel mag retour gestuurd worden indien:
- er binnen 14 dagen na levering contact wordt opgenomen
- het compleet en onbeschadigd is
- het ongebruikt en niet gemonteerd is geweest
- het in de originele verpakking zit (hier mag niet op geschreven of beplakt worden)
Voor een snelle en correcte verwerking van het geretourneerde artikel vragen wij u om uw bestelnummer, naam en rekeningnummer bij te voegen. Deze gegevens kunt u desgewenst ook per e-mail aan ons doorgeven.
Als u ervoor kiest het artikel te retourneren, verzoeken wij u dit onder bovenstaande voorwaarden te verzenden naar:
Retouradres:
Nemrot.nl
Keersopstraat 17,
3044EX Rotterdam
Tel. 010 210 98 68
Wij verzoeken u eventuele retourzendingen vooraf aan ons te melden, telefonisch of per e-mail.
Bij het retourneren of ruilen van een artikel verzoeken wij u het betreffende product eerst te retourneren. Zodra wij het retour ontvangen hebben, zullen wij de verzending van het nieuwe product inplannen.
De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor eigen rekening. Let op: na het aanmelden van uw retour heeft u nog 14 dagen om het product naar ons terug te sturen. Terugbetalingen worden uitsluitend gedaan naar het rekeningnummer waarmee de oorspronkelijke betaling is verricht.
Belangrijk: Als op de originele verpakking is geschreven of geplakt, of als het pakket beschadigd bij ons retouradres aankomt, kunnen wij het product niet accepteren en zal geen restitutie plaatsvinden. Indien het geleverde product niet in de originele verpakking zat, geldt deze voorwaarde niet. De klant dient ervoor te zorgen dat zowel het product als de bijbehorende verpakking onbeschadigd bij ons aankomen.
Voor diensten die zijn uitgevoerd door postbezorgers of monteurs kunnen wij geen restitutie bieden. Hieronder vallen onder andere:
- Installatie- en inbouwkosten;
- Kosten voor bijzondere verzendopties.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.